4 Ocak 2015 Pazar

KÜÇÜK FAKAT ŞIMARIK HAYALLERİM

Evveeeet bir önceki yazımda yazdığım gibi benim de 2015 hayallerim işte aşağıda...Hadi bakalım kolay gelsin....:)
1- Alınıp evde okunmayı bekleyen kitaplarımı okuyacağım.


2- Her ay en az 2 kitap bitırecegim, okuduğum kitapları bir yere listeleyeceğim.


3-Yalnız sinemaya gitmeyi öğreneceğim. Aslında öğrenecek bir şey yok. Film seç, bilet al, yemek yeme hakkını patlamış mısır olarak kullan, gir içeri seyret. Teori tamam da  pratiğe ağırlık vereyim :) 


4- Gece uykusuz kalmak uğruna bloglarıma dolayısı ile yazmaya daha çok zaman ayıracağım.

5-Yazılmayı bekleyen gezi yazılarımı bitireceğim.

6-Spora daha çok vakit ayıracağım.  Duyun da inanmayın zor biraz başarırsam kendime bir ödül vereceğim.


7-Tatlıdan uzak duracağım. Bunu yap diğerlerini birkaç yıla yaysan da olur .

8-Biraz daha kilo vereceğim. 7. hayali bir sene boyunca uygulayabilirsem zaten 8 kendiliğinden olur. Bir taşla iki kuş...


9- Ya bir doktora programına başlayacağım ya da ikinci üniversiyete. Opsiyonlu bir hayalö karar veremedim şimdi hangisi daha çok işime yarar diye.

10-Madagaskara gidecegim. Bu da bende takıntı haline geldi de bu hayalimin gerçekleşmesi için önce bir tur şirketinin  bunu programa alması gerekecek.

11- Aileme daha çok vakit ayıracağım.

12- Orhan Kural'ın Gezginler Kulubüne üye olacağım.

13- Mor Çatı daki kadınlar için bir şey yapacağım. Ne bilmiyorum ama mesela onlara eğitim vermek, kendi başlarına ayakta durmalarını sağlayacak bir şeyler öğretmek gibi şeyler. Aslında ünlü bir yazar olsam onların hikayelerini isimlerini deşifre etmeden yazardım ve bu hikayeleri topladığım kitabın gelirini onlara bağışlardım da kızım kim okur senin  kitabını. Yaaa böyle boyumdan büyük hayallerim de var benim.

14-Şu fotoğraf işini de gündeme alsam ya... Güzel fotoğraflar çekiyorum acaba sergi mi açsam. Yok artık hayalde sınır yok.

15- Üşenmeyip açıkhava da yürüyüş yapacağım.

16-Politik olacağımç Çok dürüstlükten pek bir fayda görmedim bir de böyle deneyelimç

17- Uzun süredir aramadığım arkadaşlarımı arayacağım.

18-Şarkı söylemeyi çok seviyorum ve fakat sesim berbat. Acaba eğitilebilir mi bunu bir öğreneceğim. Eğitilebilir bir ses ise şan dersi falan artık ne gerekiyorsa alıp kimse dinlemese de kendime şarkı söyleyeceğim.

19- Hazır müzik gündeme gelmişken taaaa çocukluğumdan beri istediğim piyano ve gitar artık kulağım hangisine uygunsa ders alacağım.

20- Laf olsun diye başladığım sirtaki derslerimi ciddiye alacağım. Hafta arası lütfedip çalışayım bari

21- Yabancı bir bilim dergisinden gelen makale hakemliği görevimi her defasında bana verilen 21 gün süresi içinde bitireceğim. Amerika saat farkı şansımı kullanıp son gün, son dakikada yazıp yollamayacağım. Bunu başar diğer hayalleri başarman çocuk oyuncağı.

22- Zamanımı daha efektif kullanmayı öğreneceğim. Hiçbir şeyi yetiştiremiyorum sanırım zamanı kullanmamda bir sorun var.

23- Daha pozitif olacağım.

24- Her şeyi dert etmeyeceğim. Bir reklamda dediği gibi Baktım olmuyor, bakmayacağım

25- Geçmişimde affedemediklerimi kesin affedeceğim. Affetmek demeyelim de onları anlayacağım.

26- Hayatı geldiği gibi karşılayacağım, geldiği gibi yaşayacağım. Hah tam benim gibi kontrol manyağı biri için uygun bir hayal başar da göreyim.

27- Arkadaşlarımın doğum günlerini unutmayacağım.

28- Ahh en büyük hayalimi unutuyordum. Hayatımın kitabını  yazmak isterim hep hatta başladımda mutlaka bitireceğim.. Biraz suya, sabuna dokunacak ama olsun yazacağım... Kendi hayatımın kitabını yazmak mı ...Megoloman olabilirmiyim ben acaba Bir psikoloğa sorsam mı yoksa sadece şımarık hayaller mi

29- Üşenmesem mesela otursam bir de "hayatım roman" diyen babaanneciğimin romanını yazsam. Ama bunun için taaaa Karamana gitmek, araştırma yapmak lazım. Neyse o emeklilik zamanlarıma  kalsın.

30- Birleşmiş Milletler Gönüllülük programlarından birine katılıp eğer kabul ederlerse belirli sürelerde bir 3. Dünya Ülkesine mesleğimle ilgili eğitim vermeye gideceğim.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder