6 Nisan 2014 Pazar

SONUNDA PİN KODUMU ÖĞRENDİM....




Daha önce de bir yazımda belirtmiştim. Ortam yoktur benim. Ya 1.5 ay yazmam ya da arka arkaya yazı yazarım. Blog yazmakta istikrar şart ama eh söyledim ya daha önce acemiyim ben..Öğreneceğim arkadaşlar öğreneceğim, öğreniyorum da ama yavaş yavaş :)

Ha bu arada yukarıda ki sözlerden de belki anlayacaksınız bir kendimle barışma söz konusu. Yani yanlış anlaşılmasın temel olarak kendimle kavgalı falan değilim de bazen bazı davranışlarımı sevmem ve bu canımı sıkar. O nedenle kendimle  barışma söz konusu dedim. Yanlış anlaşılmasın aman diyeyim...

Bundan uzun bir süre önce  bir hafta sonu Hürriyette Ayşe Arman'in "Yoksa siz hala PİN kodunuzu bilmiyor musunuz?" başlıklı yazisini okudum. Çok ilgimi çekti. Kişinin doğum tarihinden giderek matematik formüllerle kişilik analizi. E herseyin temelinin matematik ve fizik olduğunu savunan Ben için bu tanım yeterli bir tanımdı

Nedir PİN Kodu? :  PİN Kodunu ilk bulan kisi Güney Afrika kökenli bir fizikçi. İsmi Douglas Forbes. Varoluş ile ilgili sorulara cevap ararken doğada bir döngü olduğunu  herşeyin rakamlar etrafında döndüğünü, her rakamın da özellikleri olduğunu farketmiş. Türkiye de bu eğitimi almış 5 kisi varmış. İlgimi çekti doğrusu. İnternet'ten araştırdım biraz. Douglas Forbes Türkiyeye de gelmiş. Hatta Saba Tümer'in programına konuk olmuş. Youtube dan bulup o programları da izledim. Yine Ayşe Arman yazısında " Yılmaz Erdogan'in "Kelebeğin Rüyası" filminde Mert Fırat ile Kıvanç Tatlitug'un uyumluluğunu bu PİN kodu analizi ile test ettiği haberini okudum." diyor ve ekliyor " inanırmısınız hic yadırgamadım". Şahsen ben de hiç yadırgamadım. Dedim ya bende herseyin temelinin matematik ve fizik olduğunu savunurum.  

Neyse İnternetten aradım ve  mail adreslerini buldum. Ayşe Arman'ın yazısında bahsettiği Sibel Arda Hanım Ankaradaymış.  Istanbulda ise Aslıhan Soyuer PİN kodu ile ilgileniyor ve analiz yapıyor. Ancak bir hafta sonraya randevu verdiler ve gittim.

Bir iş hanında ofisleri.. Aslıhan Hanım çok tatlı, sevimli pozitif biri. İsterseniz CD ye kaydedip veriyorlar ya da siz not tutabiliyorsunuz. Hangi akla hizmetse not tutayım dedim. Aklınızda olsun giderseniz CD ye kayıt isteyin zira hem dinlemek hem not tutmak zor oluyor hele bir de benim gibi yazınız felaket ise sonra onu çözmek daha da bir zor oluyor. Doğum tarihimi verdim veeeee..

İnanılmaz bir analiz. Beni bana olduğu gibi anlattı. Yaklaşık 1-1.5 saat sürdü. Evet doğum tarihimden bir takim toplamalar çıkarmalar yaparak bir analiz yaptı Aslıhan Hanim. Bana neler söylediğini burada aynen yazamam ama bazı örnekler verebilirim.

Daha önce soyledim mi bilmiyorum ben maymun iştahli biriyimdir ve bu huyuma gıcık olurum kendim bile . Bir seye başlarim dört elle sarılırım ama sonra birden merakım gider bir daha yüzüne bakmam uğrastığım işin. Meğerse bunun nedeni bilinçaltimda herşeyi bir matematik problemi olarak düşünüyor ve kafamda ( tabi yine bilinçaltimda farkında olmayarak) cözüyormuşum ve çözünce de ilgim kayboluyormuş. Doğum tarihimden bir takim hesaplamalar yaparken bana "fen ya da matematik bilimleri ile ilgili bir isiniz mi var?"  diye sordu. Benim pin koduma sahip insanlar fen ve matematik bilimleri ile ilgili alanları meslek olarak seçerlermis. (Doğru mühendisim ya ben) Çok fazla zekiymisim ve  bilinçaltimda uykumda bile zihnim çok hızlı çalışıyormuş bu nedenle sabahları muhtemelen yorgun kalkıyormuşum ( ki bu da doğru genelde dinlenmemiş olarak kalkmaktan şikayetçi olurum ben)  bu nedenle bunu dengelemek için fiziksel aktivite yapmam tercihen de spora başlamam gerekiyormuş. Ve bunun gibi bir sürü şey daha söyledi. Yukarıda da söylediğim gibi hepsini burada anlatamam  çok kişisel şeyler var çünkü ama doğru mu diye sorarsanız evet hepsi de doğru. Ben çok etkilendim. 

Eve gelince tuttuğum notları tekrar okudum.Hemen kankamı aradım. Hepsini anlattım. O da çok etkilendi ama nedense Onu gitmeye ikna edemedim daha. Ben çok memnun kaldım. En azından kendimde hoşlanmadığım yanlar ile ilgili kısımların nedenlerini ve bunları nasıl dengeleyebileceğimi gösterdi bana bu PİN kodu analizi.

Isteeee geldim yazının en başındaki bu kendimle barışma meselesine.Yani insan bazı hareketlerinin nedenlerini bilince çözümüne daha kolay ulaşıyor. Şu hayatta daha iyi bir insan olmak adına okuduğum onca kişisel gelişim kitaplarına, gittiğim onca kişisel gelişim seminerlerine ek olarak PİN kodu analizi de benim kendimi daha iyi tanımak istediğim içsel yolculuğumda bana bir ışık oldu. 

Şiddetle tavsiye ediyorum...Ama öncesın de Hürriyet'in  hafta sonu ekinde  uzuuuun bir süre önce (arşivden bulacaksınız artıkım )Ayşe Arman'in köşesinde yazdiği "Yoksa siz hala PİN kodunuzu bilmiyor musunuz?" başlıklı yazısını mutlaka okuyun. 

Herkesin kendi içsel yolculuğunda aradığı kendilerini bulmaları dileği ile...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder