10 Mayıs 2014 Cumartesi

HEM ŞEHRE YAKIN HEM DOĞA İÇİNDE- GARDEN FİESTA....

Oldum olası sevmem piknikleri.  Dilara "kesin çocukluğunda bununla ilgili bir travman var" diyor Piknikle ilgili bir travmam var mı  hatırlamıyorum.  Benim çocukluğumun geçtiği yıllarda hafta sonları ailece pikniğe gidilirdi. Biz de bu bana göre son derece gereksiz olan aktiviteden geri kalmazdık. O zamanlar da sevmezdim zorla giderdim. Ne bileyim işte bana gereksiz geliyordu  öyle çanta sepet piknik durumları. Yok yok babam öyle eski Türk filmlerinde ki gibi çizgili pijama falan giymezdi piknikte. Öyle tencere leğende gitmezdik  ama evde balkonda da pekala yenilebilecek bir yemeği ağaçların altında börtü böcek ile birlikte yeme fikri pek hoş gelmezdi bana ama beni dinleyen kim. Gidilecek denilir giderdik.  Sanırım bu konunun zorunluluk halinde olması istemediğim bir şeyi zorla yapmaktan nefret eden biri olarak pikniğin travma olması için yeter bir durumdu. Neyseki  sonraları kendin pişir kendin ye olayı çıktı eh piknik biraz daha çekilir hale geldi ama ben sevmemeye devam ettim. O nedenle de hayatımdan bu piknik fikrini çıkardım. Taaa ki üniversiteden sevgili arkadaşım Füsun' un aklına gelene kadar.  Kilyos yolunda Garden Fiesta diye bir yer belirlediler bana uymayan tarihi uyar hale getirdiler ve ben de zorunlu olarak katıldım piknik etkinliğine. Giderken de içimden of ya nerden çıktı bu piknik diye söylenip durdum. Veeee gidince  bir de ne göreyim muhteşem bir yer seçmiş arkadaşlar...

Veee Garden Fiesta....

Garden Fiesta 6000 metre kare  alan üzerine kurulmuş bir tesis 3000 kişilik piknik alanı 5000 kişilik kokteyl alanı varmış. Yemyeşil göz alabildiğine uzanan bir alan üzerine kurulmuş. Ahşap, şık bahçe masları üzerinde örtüler. Yani tam benim istediğim gibi şık kaliteli bir yer, piknikle alakası yok aslında açık hava restaurantı. Yeşil çimenler üzerinde hamaklar var, ortalıkta koşuşturan çocuklar. Bir aile çocuğuna doğum günü yapıyordu o nedenle etrafta çocuk sayısı fazlacaydı fakat alan o kadar büyük ki kimse kimseyi rahatsız etmiyor. 

İsterseniz etleri pişirip getiriyorlarö isterseniz mangalı getiriyorlar kendiniz pişiriyorsunuzç Biz birazda benim mızmızlığım yüzünden aman şimdi et kokuısu üzerimize siner sızlanmalarım yüzünden eti pişmiş olarak aldıkç Bana göre çok süper oldu.

Garden Fiestaya ulaşmak için Maslak-Sarıyer yönünde ilerlerken Bahçeköy Kilyos yönüne sapıyorsunuz. Bahçeköyü geçtikten sonra Zekeriyaköy yönünde 1.5 km ilerliyorsunuz. Zekeriyaköye sapmadan devam ediyorsunuz veeeee sağ tarafta GARDEN FİESTA ....

Biz gidergitmez çok aç olduğumuz için önce simit peynir ve çay ile kahvaltı ettik. Öğle yemeği için klasik mezeler yanında mangalda yaptırdığımız  köfte ve pirzola yanında bir büyük rakı,  içki içmeyen arkadaşlar için kola, meyve suyu sonra meyve, çay, kahve yanında taaa üniversiteden arkadaşlarımla bol kahkahalıö bol fıkralı koskoca bir öğleden sonraç Ayrıca fiyatlar bana göre çok uygundu. Bu kadar şey için 10 kişi, kişi başı 85 TL ödedik ki bence değer.....

Hafta sonu hem şehre yakın hem doğa içinde olalım diyorsanız Garden Fiestaya gidin derim .....






2 yorum:

  1. çok hoş bir yer gibi canlandı gözümde :)))
    banada beklerim www.kiriksesiye.blogspot.com.tr
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Evet güzel bir yerdi. Bu arada yukarıdakı adres www.kiriksemsiye.blogspot.com.tr olacak heralde:) Baktım cok güzel bir blog ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil