2 Mart 2014 Pazar

BİRAZ DA BUGÜNDEN ....
SİNEMA: CELAL İLE CEREN, 
RESTAURANT : PF CHANG'S 09.02.2013


İki hafta once  pazar gunu sevgili kankamla once sinemeya "Cemal ile Ceren' e gittik. Ne yalan soyliyeyim Sahan Gokbakar'in esperilerini ve filmlerini pek sevmezdim.Gitmezdim de. Kankamı kırmayayım dedim istemeye istemeye gittim . İyi ki de gitmişim. Nasıl guldum anlatamam. Gözlerimden yas geldi. Ezgi Mola ve Sahan Gokbakar süper bir ikili olmuşlar ve iyi is çıkarmışlar.Ezgi Mola o kadar doğal oynuyor ki...Uzun zamandır bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum. Demek ki neymiş ..On yargı kotu şeymiş:)

Sinemaya Akmerkez de gitmiştik. Çıkınca hadi yeni acilan PF Chang's i bir deneyelim dedik. Iceri girer girmez Amerikan restauranti olduğunu anlıyorsunuz. Kocaman bir mekan. Icerisi kalabalıktı bayağı ...Bana Amerikada  pazar öğleden sonra Amerikalıların ailece çoluk çocuk gittiği restaurantlari hatirlati  bir an. PF Chang's 1993 de  Amerikada Arizonada kurulmuş. Su anda dünyada 225 subesi varmış. Asya mutfağı sevenler için( fiyatı biraz pahalı olsa da) denemeye deger. Yer bulamayacağız diye korktuk ama hemen yer gösterdiler. Çok açtık hemen menüyü inceledik. Baktik hepsi birbirinden ilginc ortaya bir kac sey siparis edelim paylasalim dedik. Cevizli karides; bademli tavuk ve noodles istedik ortaya. Fakat bir Amerikan restaurantinda oldugumuzu unutmusuz. Tabiki ortaya gelen tabaklar 4 kisiyi doyuracak buyuklukteydi. Gittiginizde aklinizda olsun bir kisi kesinlikle tek basina bitiremez. Paylasmak en iyisi...Biz bitiremedik bile..Icecek olarak su...Ustune arkadasim yasemin cayi, ben yesil cay ictim. Dedigim gibi fiyatlari pahaliydi. Ana yemekler 35-40 Tl civarinda. Bir buyuk su 8 Tl. Caylar ( tea pot ile geliyor) 9-11 Tl arasinda ..Gorunus olarak pahalı ama gelen miktarlari gordugunuzde fiyatlar cokda abarti sayilmaz. Yalniz buyuk suyun bir sisesinin  8 Tl olmasina takildim sadece...Amerikadan getirtseler ancak bu kadar olabilirdi ki su yerli suydu...Yemek sonunda kisi basi 80 Tl hesap odedik. Ama tika basa da doyduk. Herzaman degil ama arada bir gidilecek yerler listemize ekledik......Yalniz eklemek istyedigim bir sey var. Servisi inanilmaz yavasti. Siparisi vermek, yemeklerin gelmesi son derece yavas. Hafiften huzursuz oluyor insan. Bir garsonu bulabilmeniz yada goz goze gelebilmeniz epey vakit aliyor. Bu konuda benden bir (-) aldilar...Umurlarinda olur mu bilemem :) 

Kendimize gore güzel bir pazar gunu gecirdik...Arkadasimi evine biraktim. Ertesi gunun pazartesi olmasina hayiflanarak eve dondum....Hafta sonu tatilinin 3 gune cikarilmasini oneriyorum...Kabul edenler ????                                              


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder