2 Mart 2014 Pazar

HAKKIMDA........


1 mayıs günü İstanbul'da doğdum. İstanbul Teknik Üniversitesi mezunuyum. Bağımsızlığını ilan etmiş, annesi'nin okuduğu üniversiteyi, dahası aynı bölümü seçmiş,  gelecekteki  meslektaşım harika bir genç adamın annesiyim. 

Anne olmanın dışında mühendisim. Özel sektörde çalışıyorum. İş hayatım yoğun ve yorucu ama neyse ki hayaımı güzelleştiren muhteşem dostlarım, arkadaşlarım var. İyi bir arkadaşım, iyi bir dostum. Nefes alan tüm canlıların yaşam hakkına saygılıyım.

Kafamda sürekli yeni fikirler uçuşur. Hep yapacağım deyip bir türlü yapamadığım ya da başlayıp bitiremediğim çok şey var. En büyük tutkum seyahat etmek. En büyük hayalim tüm dunyayı gezmek. Suna Kiraç'ın anılarını anlattığı kitabın adı beni çok etkilemişti. "Ömrümden uzun ideallerim var" diye yazıyordu kitabin kapağında. Benim de ömrümden uzun gidilecek yollarım var.  

Orhan Kural'in gezginler kulübü web sitesinde  yayınlanan  ülkeler  listesine  göre  dünyada  336 ülke var. Ben henüz  23 ülkeye gitmişim. Daha gidilecek  312 ülke var. Üstelik bu 23 ülkede ortalama 2-3 şehre gittiğimi düsünürsek tüm dunyayı gezmek için  336"nın epey bir permütasyon ve kombinasyonuna  ihtiyacım var gibi görünüyor ki ölmeden önce tüm dunyayı gezmiş olayım. 

Blog açma fikri uzun zamandır aklımdaydı ama bir türlü eyleme dönüştürememiştim.  Arkadaşlarımın da önerileriyle  en sonunda bir gezi blogu açma fikrini eyleme dönüştürebildim.  Umarım sürekliliğini sağlayabilirim. Neyse buraya kadar BİR GEZGİN'İN ANILARI isimli blogumun girizgahı oldu ama bir de devamı var....

Sonra daha gezi blogum yeni filan demeyip bir de aklıma gelip arasıra karaladığım yazıları yayınlayacağım bir blog daha açayım dedim. Veeeee  kankam Dilara ve canımız arkadaşımız Füsunla yemek yerken ERGUVAN DELİSİ çıkıverdi ortaya...

Yalnız bu blogda bir yıldır yazdığım yazıları paylaşacağım. Bazıları güncel olmayacak. Sinema, kitap, tiyatro hakkındaki yazılar falan. Ama olsun amaç paylaşmak...Belki geriye gidip hatırlamak isteyen olabilir.

Hadi bakalım kolay gelsin...

Umarım beğenirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder