2 Mart 2014 Pazar

OZGUVEN AMA NEREYE KADAR...     16.04.2013

Bugun is çıkısı D&R 'a gittim. Aslında benim D&R gunum cumartesi veya pazar öğleden sonra. Genelde kankamla sinemaya gideriz, öncesinde yada sonrasında da uzun bir D&R turu yaparız. Genelde Kanyon D&R'a giderim. Biraksalar beni kitap raflarının arasında saatler geçirebilirim...

Bugun D&R' a gidiş amacim gecenlerde bir hafta sonu gazetede Ayşe Arman'in roportajinda okuduğum rehber Saffet Emre Tonguc'un "Bogaz Hakkında Hersey" adli kitabini almaktı. Ama tabiki once çok satanlar ve yeni cikanlar tek tek incelendi. Bu arada Sinan Akyuz'un "Şahika Feraye " kitabi dikkatimi cekti. Onu da aldim. 

''Boğaz Hakkında Hersey'' tahmin ettigim gibi tam bir rehber kitap büyüklüğünde ve kalitesinde. Hani vardır ya su guide kitaplar. Aynen onlardan. Icin de boğazın iki yakasının ve yalıların  ilginç hikayeleri var. Tabiki daha başlayamadım okumaya. Güzel bir kitaba benziyor.

Sonra CD kısmına bakayım dedim. Nilufer'in 13 düet CD si sanirim dun yada bugun cikti. Çok severim Nilufer'i . CD sini aldim hemen.

Kimlerle düet yok ki içinde...Nilüfer&Manga, Nillufer&Emre Aydin, Nilüfer& Grippin, .....

Tam 13 parça 13 düet. Gerçekten çok ama çok güzel olmuş..Emegi gecen herkesi kutluyorum.....

Ben CD lere bakarken CD' lerin bulundugu bolume orta yasin üstünde bir  bey geldi. Dikkatimi cekti  çünkü kalin ve yüksek sesle konuşuyordu. Uzunca boylu, tıknazca, başında kasketi, uzerinde gri paltosu iyi giyimli fakat yüksek sesle bağıra bağıra konuşan bir bey. İster istemez kulak misafiri oldum. Zaten iceri şarkiyi söyleyerek girdi daha dogrusu sarki sozlerini siir gibi söyledi." Ne sana ne bana kalır bu dunya Sultan Suleymana...." diyerek gorevliye sordu. ''Bu sarkiyi söyleyen kadinin  adi neydi'' diye..Aaaaaa demek Sezen Aksuyu bilmeyen biri varmis diye icimden gecirriken gorevli Sezen Aksu dedi. Adam ''yok yok Ondan baska biri daha soyluyor Ebru biseydi, neydi ya o kadinin adi'' diye arka arkaya sormaya basladi:)...Neyse baktilar adamcagiz israrli ''peki baska bir arkadasa soralim'' dediler. Diger gorevli de " Bu şarkiyi sadece Sezen Aksu soyluyor" dedi fakat adam asla geri adim atmiyor...Aksam aksam gorevliler nasil ikna ettiler bilemiyorum ama adam çok kendinden emin sorup duruyordu "Ya Ebru. biseydi neydi o kadinin adi " diye:) 

Bayiliyorum bazi insanlarin ozguvenlerine, ne olursa olsun ben dogruyum havalarina...Ben olsam bir kere gayet alcak sesle sorardim. Sonra ''baska biri daha var mi bu sarkiyi söyleyen yoksa ben yanlis mi hatirliyorum" derdim...

Hala karar veremiyorum...Hayatta bildiginde ya da bildigini zannettiginde israrci mi olmak lazim  yoksa hep bir yanilma payi birakmak mi????


Yeni kitaplar hakkinda dusuncelerim bir baska yazinin konusu olsun .....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder