2 Mart 2014 Pazar

TİYATRO.....ASK'A 103 ADIM...   19.02.2013

Gecen pazar gunu kankamla Profilo Kultur Merkezindeki tiyatroya gittik. Oyun'un adi: "Ask'a 103 Adim"

 Özge Özberk, Bülent Seyran ve Suna Keskin oynuyor. Kadin erkek ilişkilerini konu alan, romantik, hos, kalpleri ısıtan bir  komedi. İtiraf etmem gerekirse ilk bolum bana sikici geldi. Temposuda yavaş gibiydi, ayrıca da ne anlatmak istiyor, mesaj nerede gibi sorular oluştu kafamda. Neyse ki  ikinci bölümde hersey yerli yerine oturdu. Ve çok hoşuma gitti. Suna Keskin oyunda Özge Özberk'in annesini rolünde. Oyunun sonunda diyor ki kızına " eskiden bizim zamanimizda sari isik vardı. Kırmızı ile yesil isik arasında kırmızıdan hemen once geçmek için. Sizin simdi sari ışığınız yok. Direk kirimizi. Bazen erkegi bırakmak lazim. Sari ışıkta olduğu gibi birak gecsin kizim birak gecsin" diyor..Tabi tam bu kelimeler degil ama mesaj aşağı yukarı böyleydi....Hoşuma gitti..
Evet sari isigimiz yok bizim. Bırakmıyoruz ki geçsinler. Bazen bir adim geride durmak, bırakmak lazim. Bırakalım geçsinler, :)

Dedim ya oyun ikinci yarda çok hoşuma gitti. Kahkahalara bogmasada insani güldürüyor ve mesaj veriyor. Bu arada tiyatro tiklim tiklim doluydu. Tiyatrolar her gecen gun azalırken, kalan az sayıdaki tiyatroyu da dolu görmek nedense bana bir umut verdi...Daha umut var bu ülkeden diye...

Tiyatroya gitmek guzeldi de Profiloya gitmek tam bir işkence. Mecidiyekoyden Profilo ya gitmek için sağa sapiyorsunuz ve orada kalıyorsunuz. Sonrası otoparka kadar adim adim...Üstelik kapıda vale parking  de yok ya da ben bulamadım. O kalabalikta tiyatroya yetişme telasi içinde bir de Profilo'nun otoparkında yer arıyorsunuz .. Sinirleriniz geriliyor biraz ama sonuçta oyun güzel ve seyretmeye deger...

Siddetle tavsiye ederim....

Tiyatrodan sonra D&R ve Remzi kitapevlerini gezdik. Yine herzamanki klasik davranisimiz olarak  birkac kitap, CD.sonra kankamla cay keyfi ve dinlenmece...Biraz bayansal konular, gecen haftanin ozeti, gelecek haftanin programi...

Yogun bir hafta oncesinde hos, guzel, relax bir haftasonuydu...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder