2 Mart 2014 Pazar

  EVDEKİ VANİLYA KOKUSU...

Benim de ortam yoktur. Ya da gri alanım yoktur diyelim. Su gunluk yazma isi mesela. Ya böyle arka arkaya yazarım ya da 10 gun yazmam. Hayatımda hersey böyledir. Oldum olası ya hep ya hic...Mühendisliğim de tum bunlara ek olarak sonuc odakli olma alışkanlığı kazandırdı. Sonuca odaklı olmak da her zaman iyi olmuyor ya da soyle diyeyim hemen sonuç alacağım konularda iyi de sonucun zaman bağlı olması durumlarında beni bayağı bir zorluyor.

Baslıkla ilgisi olmayan  bir girizgah yaptıktan sonra gelelim evdeki vanilya kokusuna...

Evdeki vanilya kokusu beni hep mutlu eder ve içimi bir guven duygusu kaplar. Evet 40 li yaslarımda olmama rağmen  hala böyledir bu. Çocukken eve geldiğimde annem vanilyali kurabiye pişirmiş olurdu bazen .Kapidan  iceri girdiğimde bu kokuyu duymak bana hep bir güven ve mutluluk vermistir. Sanirim hala da böyle hissetmemin taaa cocuklugumun vanilya kokusu ile bir alakasi var.


Yıllar sonra anne olunca da evde hep vanilyalı kurabiye, kek yapmaya gayret ettim. İstedim ki oglum da bu kokuyu duysun, evin sıcaklığını hissetsin, güven duysun...Sanirim amacıma ulaştım :) 

Su anda bu yaziyi yazarken evin içinde keskin bir vanilya kokusu var. Ama nedeni evde pisen kurabiye degil vanilya kokulu mumlar. Birçok kadin gibi bende bayilirim mumlara...Evin her tarafinda mum vardır. Hic üşenmem kokusunu beğendiğim bir mumu taaaa Amerikadan bile taşıyabilirim. En favorimde Bath$Body Woorks" de satilan mumlardir. Bath $ Body Woorks Amerikada vücut parfümleri, duş jelleri, el kremleri, mumlar ve mum kapları satan bir mağazalar zinciri.. Amerika'nın hangi sehrine gidersem gideyim mutlaka gider ve gezerim daha doğrusu içine düşerim.. Icerisi inanılmaz güzel kokar. Eskiden Istanbulda subesi yoktu. O nedenle her gittiğimde sürekli kullandığım vücut losyonunu, dus jelini bir dahaki gidisime kadar beni idare edecek miktarda alirdim. Pardon tabi kankama da alirdim. (Oda gidince bana alirdi-al gulum ver gulum :)) Haa birde hic usenmez mumlarini tasirdim buraya cunku kokulari inanılmaz güzel ve kalici. Ustelik fiyati da makul. Artik Bath $ Body Woorks Istanbula da sube acti ama ben yine de her Amerikaya gidisimde oldugu gibi bu gidisimde de Bath $ Body Woorks'e gitme rituelimi tekrarlayacagim. Markanin buraya gelmesinin tek iyi yani oldu bence o da elektrikli oda kokulari...Cunku Amerikadan alamiyordum. Malum su 110 V ve 220 V meselesi. Prize takilan mekanizmasini buradan aldim ama yinede de yedek kokularini Amerikadan usenmiyor tasiyorum. Dedim ya bayiliyorum Bath $ Body Woorks"e gidip alisveris yapmaya...



  
Mumlardan vanilyalı ve tarcinli olanlarini deneyin derim. Haaa bide cikolata kokulu mumlari var. Mumu yaktiginiz zaman evin ici buram buram cikolata kokuyor.....

Mum kokulu gunleriniz olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder